کیک تولد پسرانه و مردانه شیک و جذاب

ویترین کیک های مردانه

کیک پاپ آرت عشقولانه

۳۰۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۴۳۲      

کیک تار فوندانتی

۳۶۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۳۷۰  

کیک جهانگردی فوندانتی

۶۰۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۳۸۶    

برای انتخاب یک کیک تولد پسرانه و یا کیک تولد مردانه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

همواره انتخاب یک کیک تولد برای پسران و مردان کار بسیار راحتی نسبت به انتخاب یک کیک برای دختران و خانم ها می باشد .

زیرا گستره علاقه مندی مردان جزییات کمتری دارد و آنها به دنیای پیرامون خود با کلیات بیشتری نسبت به خانم ها می نگرند و می توان گفت که مردان کلیت بین و زنان جزیی بین هستند (نگارش توسط نگار رزاقی)

در این راهنما قصد دارم شما را با چند علاقه مندی های پسران و مردان بیشتر آشنا کنم تا تا برای انتخاب مناسب ترین کیک تولد پسرانه و کیک تولد مردانه یاری نمایم.

عشق دوم مردان = شغل شان

یکی از مهم ترین علایق مردان در زندگی علاقه به شغل خودشان هست زیرا آنها در طول زندگی خود وقت زیادی را در محل کار خود می گذرانند و نا خودآگاه نسبت به آن وابستگی بیشتری احساس می کنند ، پس اگر به دنبال خوشحال کردن آنها در روز تولدشان هستید بهتر است کیکی برایشان انتخاب کنید که گویایی همراه همیشگی آنها یعنی شغلشان باشد .

 پر طرفدار ترین کیک های تولد پسرانه :

۱-کیک تولد وکیل

۲-کیک تولد پزشک

۳-کیک تولد مهندس

۴-کیک تولد ورزشکار

۵-کیک تولد تعمیرکار

۶-کیک تولد خلبان

 ۷-کیک تولد کارگردان می باشند .

ورزش و مردان دو دوست دیرینه جدایی ناپذیر

از دیگر علاقه مندی های پسران و مردان در طول زندگی سرگرمی ها و تفریحاتی است که آنها از آن لذت بسیار زیادی می برند و شاید بتوان گفت غرق در دنیای سرگرمی های خود می شوند و دیگر در آن زمان به هیچ چیز فکر نمی کنند.

یکی از پر طرفدار ترین کیک های پسرانه کیک فوتبالی می باشد ، چه دیدن مسابقات ورزشی و چه بازی فوتبال با پلی استیشن می باشد .پس اگر قصد خوشحال کردن آنها را دارید می توانید کیک تولد تیم محبوب آنها را برایشان سفارش دهید ، تیم مورد علاقه ایرانی همسر من پرسپولیس و تیم مورد علاقه خارجی او بارسلونا است .

همچنین علاقه بسیار زیادی به بازی فوتبال در تیم مورد علاقه خود با گوشی موبایل خود می باشد و زمانی که مشغول این کار هست صدای من را نمی شنود .

پس فکر می کنم تا اینجا متوجه اهمیت این موضوع شده اید و با من هم عقیده هستید .

مردان و پسران ابر قهرمانان زندگی

به جرات می توانم بگویم که اکثر پسران و مردان از کودکی عاشق ابر قهرمانان فیلم ها و کارتون ها بوده اند و همیشه خود را جای شخصیت ابر قهرمانان می گذاشتند .

همیشه دوست داشتند بتوانند به نوبه خود قهرمان خانواده و عزیزان خود باشند .

ابر قهرمانان قدرتمند و با شخصیتی که همه گان را مجذوب خود می کنند .

پس اگر می خواهید قدرت آنها را به رخشان بکشید  می توانید برای آنها یک کیک تولد پسرانه ابر قهرمانانه مثل کیک : ۱٫مرد عنکبوتی ۲٫ کیک تولد سوپرمن ۳٫ کیک تولد بتمن ۴٫کیک تولد پسرانه بن تن  و یا ترکیبی از همه آنها مثل یک کیک پسرانه فوق العاده زیبا و جذاب یه شکل کیک تولد پسرانه ابر قهرمانان مارول سفارش دهید .

ما نیز مدل های کیک های پسرانه بسیار متنوع و زیبایی را برای این قهرمانان بزرگ خلق کرده ایم .امیدوارم از آنان نهایت لذت را ببرید.

ابزار و وسایل مورد علاقه پسران و مردان

ماشین و مشتقات آن یکی از بزرگترین ابزار مورد علاقه پسران و مردان می باشد و همیشه از کودکی زمانی اولین اسباب بازی ماشین برایشان خریده می شود آرزوی رانندگی و ویراژ دادن با ماشین و یا تعمیر آن را در سر خود می پرورانند و انتظار رسیدن به سن قانون و نشستن پشت رول را هر روز می کشند.

حس غرور در هنگام رانندگی برایشان یک حس وصف ناپذیری است پس اگر می خواهید آنها ها را عاشق کیک تولدشان کنید بهتر است یک کیک تولد ماشین و یا کیک تولد موتور سیکلت  از مدل ماشین یا موتوری که آن را دارند .

و یا آرزوی داشتن آن را دارند برایشان سفارش دهید که بسیار این کیک تولد شیک و مدرن است و او را بسیار ، بسیار ، بسیار ذوق زده می کند و حتی دلش نمی آید آن را بخورد و می خواهد آن را همانند ماشین اسباب بازی های دوران کودکی خود نگه دارد و با آن بازی کنید.

ساده اما شیک

اگر قصد خرید یک کیک تولد پسرانه شیک و ساده را دارید می توانید به دنبال مدل هایی باشید که در آن از المان های مرتبط با پسران و مردان استفاده شده است باشید .

مثل :

۱-کیک تولد مردانه سیبیل

۲-کیک تولد پیراهن مردانه

۳-کیک تولد کروات

۴-کیک تولد مردانه پاپیون

۵-کیک تولد مردانه نوشیدنی ها

۶-کیک تولد مردانه سیگار و ۱۰۰ ها المان مرتبط با دنیای مردانه

رنگ های مورد علاقه پسران و مردان

برای سفارش کیک تولد مردانه و کیک تولد پسرانه بهتر است فراموش نکنیم که چه رنگی را انتخاب کنیم .

مردان بیشتر عاشق رنگ قرمز ، آبی ، مشکی ، سبز و قهوه ای هستند و پیشنهاد می کنم که این رنگ ها را برای انتخاب کیک تولد آنها به کار ببرید مثلا کیک مردانه آبی ، کیک مردانه سفید مشکی ، کیک تولد مردانه مشکی طلایی می تواند از جمله یک انتخاب محبوب و پر طرفدار برای آنها باشد .

و به اصطلاح یک کیک مردانه لاکچری به حساب بیاید البته استفاده از تاج نیز می تواند گزینه مناسبی برای این مدل کیک ها باشد پس کیک پادشاه خود را مشکی طلایی سفارش دهید .

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر

تا به اینجا تمام موارد و المان های مرتبط با کیک تولد پسرانه و مردانه را مورد بررسی قرار دادیم اما از نظر من یک کیک عاشقانه نیز می تواند تمام عشق و محبت و علاقه شما را به همسر ، پدر ، برادر ، دوست تان نشان دهد.

پس اگر با فرد رمانتیکی در ارتباط هستین یک کیک تولد مردانه عاشقانه می تواند عشق میانتان را دو چندان کند و اطمینان داشته باشید که همراه زندگیتان هیچ چیز را بیشتر از ابراز عشق شما دوست نخواهد داشت

کیک خامه ای قلب سوپرایزی

۳۲۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۱۹۷ این کیک قابلیت جاگذاری هدیه را در داخل قلب شکلاتی دارد هزینه گل های روی کیک با توجه به قیمت روز گل به فاکتور در پایان جداگانه محاسبه می شود .

کیک خامه ای با تزیین بستنی چوبی های شکلاتی

۳۲۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۱۴۱

مشاوره تخصصی سفارش آنلاین کیک تولد پسرانه از خرید تا ارسال

مشاوران ما همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در خدمت شما عزیزان می باشند تا به شما برای انتخاب بهترین خرید آنلاین کیک تولد پسرانه کمک کنند .

شما می توانید از مشاوران ما در زمینه انتخاب مدل کیک ، وزن کیک ،رنگ آمیزی کیک ، طعم و مزه دلخواه و طراحی اختصاصی کیک برای مراسمتان و هر سوالی که در ذهنتان وجود دارد مشاوره بگیرد و مشاوران ما مشتاقانه و با صبر و حوصله فراوان آماده ارائه بهترین خدمت رسانی برای سفارش اینترنتی کیک به شما دوست داران جشن و شادی می باشند .

خطوط تلفنی تماس با ما در ۵ خط ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در اختیار شما عزیزان می باشد و اگر خارج از ساعت کاری با ما تماس بگیرید می توانید از طریق داخلی ۱ سفارش آنلاین کیک خود را برای ما پیغام بگذارید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید عکس های مورد نظر خود را چه از کالکشن محصولات ما و چه از کالکشن های دیگر در رسانه های اجتماعی ما از جمله واتس آپ ، تلگرام ، اینستاگرام ارسال کنید تا از مشاوره ما در رسانه های اجتماعی بهره مند شوید و بتوانید منظورتان را با توجه به عکس هایتان بهتر بیان نمایید.

با سفارش آنلاین کیک در خانه آبنبات چوبی دیگر نگران هیچ چیزی نباشید ، زیرا ما تمام تلاشمان را کرده ایم که تجربه ای شیرین از یک خرید آنلاین برای شما بیافرینیم .

با سفارش آنلاین کیک دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیکی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک جدید داشته باشید .

ولی با خرید آنلاین کیک از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های شما ارائه می دهیم .

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

اگر فرصتی باقی باشد کیک را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک تولد پسرانه خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.