کیک تولد دخترانه و خانومانه زیبا و قشنگ

ویترین آنلاین کیک های زنانه

کیک السا فوندانتی

۳۴۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۶۴۰

کیک بنفش سالگرد فوندانتی کلاسیک

۳۶۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۳۶۳ تاپر همراه با کیک نیست .

کیک پاپ آرت دخترانه بنفش

۳۰۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۴۲۹      

کیک پاپ آرت دخترانه جذاب

۳۰۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۴۳۵      

کیک پاپ آرت عشقولانه

۳۰۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۴۳۲      

برای انتخاب یک کیک تولد دخترانه و یا کیک تولد خانومانه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

بی شک وقتی نام کیک تولد دخترانه به گوشمان می خورد تصویری از رنگ های بسیار جیغ و جذاب و اشکال خیلی متنوعی و همچنین گل های رنگارنگ در ذهنمان نقش می بندد .

علاقه مندی های دختران و خانم ها در زندگی خیلی گوناگون و متنوع هست و بنابر این انتخاب یک کیک تولد مناسب برای آنها بس کار بسیار دشوارست اما با این راهنمایی که من برایتان نوشتم ، سعی می کنیم با هم این کار دلچسب را به راحتی به سر انجام برسانیم .

هر آنچه که مربوط به مد و زیبایست

دختران در زندگی به جزیی ترین چیزها توجه می کنند و هرکدام سبک زندگی  های مخصوص به خود را دارند .

پس باید در انتخاب کیک تولد آنها به جزیی ترین موارد از رنگ گرفته تا ظاهر کیک توجه بسیار زیادی داشته باشیم تا بتوانیم کیک مورد علاقه ی آنها را برایشان انتخاب کنیم تا سبب خوشنودی و خوشحالی آنها شویم .

بیشتر دختران علاقه شدیدی به آراستن خود دارند و یکی از دغدغه های ذهنی همیشگی آنها این است که در میهمانی ها و جشن ها ظاهرشان چگونه باشد .

از مدل لباس گرفته تا آرایش ، استایل موهایشان تا بتوانند نظر همه رو به خود جلب کنند و در میهمانی همچون یک الماس بدرخشند پس با این اوصاف یک کیک تولد لوازم آرایش و یا یک کیک دخترانه مرتبط با مُد برند های معروف دنیا قطعا آنها را شگفت زده خواهد کرد .

نقش لبخند زیبایش فقط با یک شاخه گل

از دیگر علاقه مندی های دختران و خانم ها گل های زیبای رنگارنگ می باشد و همانطور که همه میدونن آنها از گرفتن یک شاخه گل سرشار از خوشحالی و لبخند می شوند و احساس ارزشمند بودن از طرف مقابل می گیرند .

پس می توانید با انتخاب یک کیک تولد گل دار شیک و رنگی که بهتر است گل آن طبیعی باشد با یک تیر برایشان دو نشان بزنید . هم به آنها کیکی زیبا هدیه داده اید و هم گل

در بسیاری از موارد دیده شده است که دختران حتی گل روی کیک هایشان را خشک کرده و با عشق از آنها نگه داری می کنند .

کیک های تصویری دخترانه پاپ آرت (pop art)

امروزه کیک های با نام کیک تولد پاپ آرت در میان دختران بسیار پر طرفدار شده است ، ظاهر این کیک ها خیلی جذاب و خاص می باشد و می توان آن را در هزاران طرح و مدل مطابق با شخصیت و علاقه مندی هر فرد اجرا کرد .

در کیک تولد پاپ آرت از تصویر های کارتونی دختر در جلوی کیک استفاده می شود که می تواند شبیه خود شخص باشد .

همچنین روی کیک از انواع آبنبات های ایزومالتی تصویری مثل آبنبات لب و آبنبات رژ و آبنبات پاپیون و آبنبات بستنی و آبنبات رتگین کمان و … و مرنگ های رنگارنگ و شیرینی فرانسوی ماکارون  پر شده است و جز جدیدترین کیک تولد دخترانه و مدرن ترین کیک های دخترانه زیبا در سال ۲۰۲۰ در دنیا شناخته شده است .

کیک تولد دخترانه فانتزی از کیک تک شاخ تا کیک پرنسس ها دیزنی

دختران از کودکی عاشق کارکتر های شخصیت دیزنی بوده اند و حتی در سنین بزرگ سالی از دیدن کارتون های دیزنی لزت می برند چه بسا خود را جای پرنسس ها فرض می کنند پس اگر می خواهید شاهزاده سوار بر اسب سفید تولد آنها باشید کیک تولد پرنسس های دیزنی و یا کیک اسب تک شاخ (کیک یونی کرن ) انتخاب بسیار زیرکانه ایست تا آنها را خوشنحال کنید .

همچنین دختران علاقه بسیاری به حیوانات ناز و ملوس دارند از این رو کیک تولد گربه ، کیک تولد پاندا ، کیک تولد موش و … می تواند انتخاب جذابی برای دختران باشد .

من خودم عاشق کیک تولد سیندرلا و کیک تولد پاندا هستم .

کیک های دخترانه هنری طوری

هنر عکاسی و نقاشی و موسیقی از علایق دختران به حساب می آید.

آنها همیشه با هنر ارتباط خوبی برقرار می کنند و از زیبایی و لطافت آن در سراسر زندگی خویش استفاده می کنند و از هنر نهایت لذت می برند .

همیشه عاشق رنگ های شاد و زنده هستند و ترکیب رنگ ها در طراحی و دیزاین وسایل مورد علاقه آنها احساس سر زندگی و شادمانی به دختران می بخشد .

کیک تولد دوربین عکاسی و یا کیک تولد بوم نقاشی و همچنین کیک تولد موسیقی می تواند انتخاب هنری طوری برای روز تولد دختران هنرمند باشد .

کیک های رنگارنگ در خط مقدم کیک های تولد دخترانه

استفاده از رنگ ها در انتخاب کیک های تولد دخترانه اهمیت بسزایی دارد .

دختران و خانم ها دوستدار رنگ های شاد و سرزنده اند .

رنگ هایی چون صورتی ، بنفش ، قرمز ، زرد و ترکیب این رنگ ها با یک دیگر می تواند ساختار یک کیک تولد دخترانه زیبا را به وجود آورد و سبب رنگین تر شدن جشن تولد آنها شود .

همچنین ما با استفاده از  ماکارون های رنگارنگ ، پاپس کیک های بستنی چوبی  و شکلات های دست ساز خوشمزه و گل های زیبای رنگی کیک های تولد دخترانه زیبایی خلق کرده ایم .

و هنر کیک پزی را به نهایت کمال آن رسانده ایم و شاهد استقبال بی نظیر شما عزیزان از این کیک های جدید و مدرن خانه آبنبات چوبی بوده ایم .

پس پیشنهاد می کنم حتمی از این مدل کیک های مدرن ما که به نام کیک های فیگور از آنها یاد می کنیم دیدن فرمایید و کیکی نو در جشنی نو انتخاب کنید .

با وقار ، شیک ، زیبا

کیک دخترانه سفید مشکی ، کیک دخترانه طلایی مشکی ، کیک دخترانه تاج جز کیک های شیک و زیبا به حساب می آیند و امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است .

پس اگر شما هم به دنبال یک کیک تولد با وقار و سنگین هستین این مدل کیک ها انتخاب با وقارانه ای برای شما محسوب می شود زیرا در عین سادگی بسیار خاص هستند و می توان از آنها به عنوان یک کیک تولد ساده و شیک و جذاب نام برد .

مشاوره تخصصی سفارش آنلاین کیک تولد دخترانه از خرید تا ارسال

مشاوران ما همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در خدمت شما عزیزان می باشند تا به شما برای انتخاب بهترین خرید آنلاین کیک تولد پسرانه کمک کنند .

شما می توانید از مشاوران ما در زمینه انتخاب مدل کیک ، وزن کیک ،رنگ آمیزی کیک ، طعم و مزه دلخواه و طراحی اختصاصی کیک برای مراسمتان و هر سوالی که در ذهنتان وجود دارد مشاوره بگیرد و مشاوران ما مشتاقانه و با صبر و حوصله فراوان آماده ارائه بهترین خدمت رسانی برای سفارش اینترنتی کیک به شما دوست داران جشن و شادی می باشند .

خطوط تلفنی تماس با ما در ۵ خط ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در اختیار شما عزیزان می باشد و اگر خارج از ساعت کاری با ما تماس بگیرید می توانید از طریق داخلی ۱ سفارش آنلاین کیک خود را برای ما پیغام بگذارید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید عکس های مورد نظر خود را چه از کالکشن محصولات ما و چه از کالکشن های دیگر در رسانه های اجتماعی ما از جمله واتس آپ ، تلگرام ، اینستاگرام ارسال کنید تا از مشاوره ما در رسانه های اجتماعی بهره مند شوید و بتوانید منظورتان را با توجه به عکس هایتان بهتر بیان نمایید.

با سفارش آنلاین کیک در خانه آبنبات چوبی دیگر نگران هیچ چیزی نباشید ، زیرا ما تمام تلاشمان را کرده ایم که تجربه ای شیرین از یک خرید آنلاین برای شما بیافرینیم .

با سفارش آنلاین کیک دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیکی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک جدید داشته باشید .

ولی با خرید آنلاین کیک از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های شما ارائه می دهیم .

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

اگر فرصتی باقی باشد کیک را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک تولد دخترانه خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.