کیک های بچه گانه خوشگل

ویترین کیک های کودکانه

کیک آلاسکا فوندانتی

۵۴۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۴۰۷    

کیک السا فوندانتی

۳۴۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۶۴۰

کیک پاپ آرت مامان شدن

۳۰۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۴۴۹      

برای انتخاب کیک بچه گانه چه پارامترهایی را باید در نظر گرفت

جشن تولد کودکان مخصوصا در اولین سالهای به دنیا آمدنشان برای والدینشان بسیار اهمیت دارد . دوست داریم برای آنها جشنی فوق‌العاده زیبا و رنگارنگ بگذار کنیم تا خوشحالی و شادمانی این هدیه آسمانی را در کنار عزیزانمان به نیکی یاد کنیم .

در جشن تولد کودکان ۲ نکته حایز اهمیت است :اول تم کلی تولد و دوم کیک تولد این جشن که باید با تم ما مرتبط باشد .

حال به این فکر می کنیم که چطور می توانیم یک تم جشن تولد هالی برای کودکانمان انتخاب کنیم ، در این راهنما به شما کمک می کنم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

مرحله اول انتخاب تم کیک

اولین قدم در انتخاب صحیح کیک بچه گانه مشخص کردن موضوع کیک برای جشن تولد است و برای انتخاب آن باید از فرزند دختر یا پسر خود را مورد آنالیز قرار دهیم .

۱-با او درباره کیک تولدش صحبت کنید و با او به دنیای زیبای تخیلی کودکانه اش سفر کنید و در دل این دنیا علاقه مندی هایشان را کشف کنید . این کار می تواند یک منبع الهام بخش بسیار جذاب برای انتخاب کیک تولد کودک شما باشد .

۲-از شخصیت های کارتون ها مثل قهرمانان و پرنسس ها الهام بگیرید . همه کودکان در دوران بچگی خود یکی از سرگرمی های مورد علاقشان دیدن کارتون و انیمیشن است ، کافیست به کودکان توجه کنید و ببینید چه کارتونی را بیشتر از همه دوست دارد و اگر در روز یک بار آن را نبیند شب خوابش نمی برد ، پس تم تولد و کیک تولد کارتونی کودکانتان را با توجه به کارتون مورد علاقه اش انتخاب کنید و در روز تولدش آن دنیای کارتونی شگفت انگیز را برایش زنده کنید .

پر طرفدارترین های کیک تولد بچه گانه پسر

پر طرفدارترین های کیک تولد بچه گانه دخترانه

  1. کیک السا و آنا (کیک کارتون فروزن)

  2. کیک کیتی (هلو کیتی)

  3. کیک اسب تک شاخ (کیک یونیکورن)

  4. کیک سیندرلا

  5. کیک سفید برفی

  6. کیک پری دریایی

  7. کیک حیوانات

  8. کیک دختر کفش دوزکی

  9. کیک تاج دخترانه

  10. کیک کارتون lol (کارتون لول)

  11. کیک تولد باربی

  12. کیک پپا پیگ

  13. کیک آبنبات رنگارنگ

  14. کیک دختر

  15. کیک باب اسفنجی

  16. کیک زرافه

  17. کیک پنگوئن

  18. کیک تینکربل

  19. کیک دیو و دلبر

  20. کیک شگفت انگیز ها

  21. کیک رالف خرابکار

  22. کیک داستان اسباب بازی ها

  23. کیک نمو

  24. کیک پوکویو

  25. کیک مینی موس

  26. کیک میشا و ماشا

  27. کیک پرنسس سوفیا

  28. کیک دختر توت فرنگی

  29. کیک حرف اول اسم

  30. کیک سن تولد

  31. کیک اسم

۳-به بازی کودکانتان دقت کنید : همه ما در کودکی به یکی از اسباب بازی های خود علاقه زیادی داشتیم و همه کودکان نیز یکی از اسباب بازی هایشان ، اسباب بازی محبوب آنهاست که معمولا برای پسران ماشین های اسباب بازی و هواپیما و کشتی و لگو  و برای دختران عروسک باربی و عروسک حیوان و وسایل آشپزی بسیار محبوب است ، پس می توانید برای کیک تولدشان نیز از این آیتم ها استفاده کنید .

۴-رنگ کیک تولد کودکانه چه رنگی باشد بهتر است : بازی با رنگ ها در کیک تولد کودکانه می تواند جسورانه تر از کیک های تولد بزرگسالان باشد و شما نی توانید از رنگ های بسیار متنوعی در کیک تولدشان استفاده کنید ، کیک رنگین کمانی و کیک آبنبات های رنگی و کیک حیوانات مزرعه ، کیک قطار و کیک بالون حیوانات از جذاب ترین کیک های رنگی به حساب می آیند و برای جشن تولد کودکان بین سنین ۱ تا ۴ سال کیک تولد فانتزی به حساب می آیند .پیشنهاد می کنم در انتخاب کیک کودکانه پسر  از رنگ های زرد ، قرمز ، آبی ،سبز ، قهوه ای و کیک کودکانه دختر  از رنگ های صورتی ، نارنجی ، بنفش ، قرمز ، سرخ آبی استفاده کنید و یک کیک تولد فانتزی سفارش دهید .

مرحله دوم طعم و مزه کیک تولد بچه گانه بهتر است چه باشد ؟

در انتخاب طعم و مزه کیک تولد کودکان باید وسواس بسیار زیادی در زمینه کیفیت مواد اولیه کیک به کار ببریم و چون بیشتر مهمان های کودکمان بچه ها هستند ترجیعها از شیرینی فروشی های مطمئن و یا یا از کارگاه های کیک تولد خانگی که بسیاری از آنها خانم های خوش سلیقه و خوش ایده هستند سفارش دهیم .

بچه ها عاشق شکلات اند پس خوردن کیک شکلاتی برای آنها بسیار لذت بخش است ولی در انتخاب شکلات زیاده روی نکنید زیرا شکلات انرژی بسیار زیادی دارد و کودکان را بعد از خوردن کیک هایپر و در روز جشن تولد نمی توانید آنها را کنترل کنید .

پیش نهاد من نگار رزاقی  به شما برای کیک تولد بچه گانه استفاده از اسفنج شکلاتی و خامه سفید و فیلینگ موز و شکلات چیپسی و نوتلا است .البته به جای موز توت فرنگی هم طعم جدید و فوق العاده ای هم دارند.

مرحله سوم انتخاب وزن مناسب کیک تولد کودکانه برای جشن تولد

آیا از نظر شما یک کودک ۸ ساله بیشتر کیک می خورد یا خاله ۳۰ او؟ باید بگویم که یکی از خوراکی های محبوب کودکان کیک است و پس اگر میهمانان شما در روز جشن تولد کودکمان بیشتر است بچه ها هستند باید ماکسیموم مقدار کیک لازم کیک کودکانه فوندانت یا کیک بچه گانه بدون فوندانت در نظر بگیریم .

مقدار کیک خامه ای مورد نیاز برای هر نفر حداقل ۱۰۰ گرم و حداکثر ۱۵۰ گرم می باشد البته اگر کیک شما یک کیک خامه ای با عروسک ها و آیتم های فوندانتیست باید آن موارد را در وزن کیک به حساب نیاورید و وزن خالص خود کیک را برای انتخاب وزن کیک در نظر بگیرید .

مقدار کیک فوندانت مورد نیاز حداقل ۱۵۰ و حداکثر ۲۰۰ گرم می باشد ، البته این مقدار برای کیک های فوندانتی است که مقدار متوسطی از خمیر فوندانت برای ساخت آن استفاده شده است و از آنجایی که تعدادی از کیک های تولد کودکانه بسیار پر زرق و برق است و عروسک های خیلی زیادی روی آن دارند کمی بیشتر وزن کیک را در نظر می گیریم .

مشاوره تخصصی سفارش آنلاین کیک تولد پسرانه از خرید تا ارسال

مشاوران ما همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در خدمت شما عزیزان می باشند تا به شما برای انتخاب بهترین خرید آنلاین کیک تولد پسرانه کمک کنند .

شما می توانید از مشاوران ما در زمینه انتخاب مدل کیک ، وزن کیک ،رنگ آمیزی کیک ، طعم و مزه دلخواه و طراحی اختصاصی کیک برای مراسمتان و هر سوالی که در ذهنتان وجود دارد مشاوره بگیرد و مشاوران ما مشتاقانه و با صبر و حوصله فراوان آماده ارائه بهترین خدمت رسانی برای سفارش اینترنتی کیک به شما دوست داران جشن و شادی می باشند .

خطوط تلفنی تماس با ما در ۵ خط ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در اختیار شما عزیزان می باشد و اگر خارج از ساعت کاری با ما تماس بگیرید می توانید از طریق داخلی ۱ سفارش آنلاین کیک خود را برای ما پیغام بگذارید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید عکس های مورد نظر خود را چه از کالکشن محصولات ما و چه از کالکشن های دیگر در رسانه های اجتماعی ما از جمله واتس آپ ، تلگرام ، اینستاگرام ارسال کنید تا از مشاوره ما در رسانه های اجتماعی بهره مند شوید و بتوانید منظورتان را با توجه به عکس هایتان بهتر بیان نمایید.

با سفارش آنلاین کیک در خانه آبنبات چوبی دیگر نگران هیچ چیزی نباشید ، زیرا ما تمام تلاشمان را کرده ایم که تجربه ای شیرین از یک خرید آنلاین برای شما بیافرینیم .

با سفارش آنلاین کیک دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیکی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک جدید داشته باشید .

ولی با خرید آنلاین کیک از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های شما ارائه می دهیم .

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

اگر فرصتی باقی باشد کیک را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک تولد کودکانه خود را به ما بسپارید.