سفارش آنلاین کیک تولد در تهران​

از وقتی که یادم میاد همیشه عاشق کیک تولد بودم .

اصلا تولد رو به عشق کیک تولدش دوست داشتم ، مامانم همیشه برام دو تا تولد می گرفت یکی تولد توی مهد کودک و شادی و خوشحالی با دوستای کوچولوم بود و یکی هم توی خونه با بزرگ تر ها و خانواده و کادو های رنگارنگ.

یک سال آزگار منتظر می موندم تا روز تولدم بشه و مامانم بگه نگارم پاشو با هم بریم قنادی شیرین منش و کیکتو خودت اون شکل و رنگی که دوست داری انتخاب کن .


 

وقتی مامانم بهم می گفت فردا قراره بریم قنادی شیرین منش و کیک تولدم رو خودم اون جوری که دوست دارم می تونم انتخاب کنم شب تا صبح از ذوقش خوابم نمی برد و مدام به این فکر می کردم که کیک تولدم چه شکلی باشه که هم خودم عاشقش باشم هم همه … البته اون روزا قنادیا اون قدر پیشرفته نبودن که مثل الان بتونن هر چیزی که توی ذهن آدم می گذره رو برات خلق کنن یه سری عکس توی آلبوم می گذاشتن جلوت که زیر نصفشون نوشته شده بود قابل اجرا نیست و بعضی هاشم زیر ۴ کیلو نمی زدن اون کیک تولدی که در آخر انتخاب می کردی هم فقط ۳۰ درصد شبیه به عکسی بود که دیده بودی.

مثلا یادمه یه سال کیک تولد شیر انتخاب کرده بودم اینقدر توی عکس قیافه شیره مهربون و خوش آب و رنگ بود که زود تر دوست داشتم آماده شه و بخورمش ولی وقتی مامان کیک رو آورد یه شیر مریض بی آب و رنگ بود که داشت از هم وا می رفت .

گذشت و گذشت من بزرگ شدم رفتم مدرسه ، رفتم دانشگاه و این جشن های تولد هر سال برام یه تکراری از عشق و محبت در کنار عزیزانم بود .

بعد از این که در رشته معماری فارغ‌التحصیل شدم یک روز مشغول چرخ زدن در صفحه اینستاگرامم بودم که پر از عکس های کیک های تولد رنگی بود یه حسی من رو به این سمت کشوند که پاشو و خودت یه کیک تولد فوق‌العاده رو خلق کن ، لحظه ای تعلل نکردم و از جام بلند شدم و کیک تولدی به شکل عدد ۲۳ بود رو درست کردم ، آنقدر قشنگ با آرد و تخم مرغ و خامه دستام کار می کرد که انگار ۴۰ ساله قنادم .

می دونم که این عشقو علاقه من از گذشته تا به امروز به کیک تولد اتفاقی نبوده و قرار بوده که من نگار ، آدمای دنیا رو با کیک های خوشگل و خوشمزم توی روز تولدشون شاد و خوشحال کنم و احساس می کنم که این کار یکی از دلایل بزرگ به دنیا آمدن من توی این دنیای زیباست.

یعنی سهیم شدن در شادی های دیگران

ادامه داستان جمع کردن
راهنمای خرید کیک در خانه آبنبات چوبی

وزن مناسب کیک برای جشن تولد من چقدر است ؟ برای انتخاب کیک های تولد اول از همه باید حساب کنید ببینید چندتا مهمون دارید تا وزن کیک تولدتون رو بدست بیارید ، برای هر نفر به طور میانگین در کیک های خامه ای ۱۰۰ تا ۱۵۰ گرم و در کیک های فوندانتی ۱۵۰ گرم تا ۲۰۰ گرم کیک نیاز دارید.

باید دار نظر داشته باشید میزان علاقه مندی میهمانان شما به کیک چقدر است ؟ اگر میهمانتان رژیم دارن مینیمم حالت ممکن و اگر عاشق کیک خوردن هستن ماکسیمم حالت ممکن رو در نظر بگیرید ، معمولا خانم ها و بچه ها مقدار کمتری کیک می خورند .

همچنین اگر جشن تولدتون پر از خوراکی های خوشمزه دیگر هست مقدار مورد نیاز کیک برای هر نفر رو مینیمم ترین حالت ممکن یعنی ۱۰۰ گرم برای کیک های خامه ای و ۱۵۰ گرم برای کیک های فوندانتی انتخاب نمایید ، چون اگر زیاد در نظر بگیرین کیکتون اضافه میاد و اسراف میشه .

پس با توجه به این دسته بندی هایی که برای شما قرار داده ایم می توانید با کمک مشاوران حرفه ای ما کیکی مناسب و خوشمزه را برای جشن های تولد خود یا عزیزانتان انتخاب نمایید ،مجموعه خانه آبنبات چوبی بهترین انتخاب برای سفارش آنلاین کیک تولد در تهران می باشد ،شیرین ترین خرید آنلاین کیک تولد و شیرینی را با ما تجربه کنید .

پس از سفارش آنلاین کیک تولد شما در وب سایت ، کیک پز های خانم  ما ، پر انرژی و شاد مشغول به بررسی کیک شما می شوند و در روز موعود برای حفظ کیفیت و تازگی کیک شما را درست می کنند .

اول از همه اسفنج کیک را می پزند و بعد کیک را برش می دهند و بعد روی هم دیگه سوار می کنند و بین لایه ها را از مغز های خوشمزه و تازه ای که خودتان انتخاب کرده اید پر می کنند.

در پایان کار مشغول به دکور و دیزاین کیک تولد شما با دقت فراوان و سلیقه زیاد می شوند .

سپس واحد ارسال خوش اخلاق ما با شما تماس گرفته تا کیک تولد شما را برایتان ارسال نماید .

این است روند سفارش آنلاین کیک در تهران به سبک خانه آبنبات چوبی !

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا در روز جشن تولد کیک می خوریم ؟ و یا اصلا فلسفه شمع های روی کیک چیست و از کجا آمده ؟

رسم برگزاری جشن تولد به زمان یونانیان باستان برمی گردد ، که برای خدای ماه  هر سال جشنی برگزار می کردنند و دسری گرد به شکل قرص ماه درست می کردند و برای درخشان شدن آن از شمع استفاده می کردنند تا همانند ماه بدرخشد اما شکل گیری جشن های تولد به شکل امروزی از قرن ۱۸ و ۱۷ میلادی با نام kinderfest در المان شروع شد بسیاری از منابع گفته اند که اولین کیک تولد در آلمان درست شده است .

المانی ها در روز تولد کودکشان یک کیک که در ابتدا شبیه به نان بوده و سپس تبدیل به انواع شیرینی ها شبیه به کیک های امروزی اما خیلی ساده تر درست شده است را می پختند و تولد کودکانشان را جشن می گرفتند ، در قرن ۱۸ میلادی رفته رفته همراه با انقلاب صنعتی و به وجود آمدن تجهیزات مدرن آشپزی و شیرینی پزی تعداد بیشتری از افراد توانایی پخت کیک را بدست آورده اند و بعد کیک های تولد بین مردم فراگیر شد و طبقات غیر ثروتمند نیز توان خرید کیک تولد را بدست آوردند و امروزه با گذشت ۲ تا ۳ قرن این فرهنگ جهانی شد و انسان ها در روز تولدشان کیک تولد خود را در جشن هایشان سرو می کنند .

از نظر من فرهنگ داشتن کیک تولد در روز جشن تولد به این معناست که هر سال با خوردن تکه ای شیرینی کام خود و عزیزانمان را از حضور خود در این دنیا شیرین می کنیم .

من خودم روز تولدم بهترین و خاص ترین روز سال برایم هست ، چون احساس می کنم با به دنیا آمدنم می توانم به دیگران عشق بورزم و در این دنیایی زیبا حضور داشته باشم هر چند که هر روزی که ما زنده بیدار می شویم ارزش روز تولدمان را دارد ولی روز به دنیا آمدنمان برای ما خاص تر و ارزشمندتر است .

فلسفه شمع تولد : عده ای بر این باورند که شمع تولد نشانه روشنایی زندگی در یک سالی که پیش رویمان داریم است و در منابعی دیگر گفته شده که تعداد شمع های روی کیک به سن فرد متولد به نشانه چراغ عمر و امید به زندگی روشن می شود .

اختلاف نظر هایی در مورد تعداد شمع روی کیک وجود دارد به طور مثال شخصی متولد سال ۱۳۷۰ می باشد بعضی ها معتقداند که تعداد شمع باید به تعداد یا شماره سن آغاز شده فرد باشد و عده ای دیگر بر این باورند که تعداد شمع باید به تعداد یا شماره سن تمام شده فرد باشد ولی واقعا کدام درست می گویند؟

کیک تولد کجا سفارش بدم

یکی از دغدغه های همه ما در روز تولد خودمون یا عزیزانمان این است که کیک تولد جشن تولد رو از کجا تهیه بکنیم .

در مرحله اول به این فکر می کنیم کیک تولدمان باید چه خصوصیات مثبتی داشته باشد که مورد علاقه خودمان و دیگران باشد .

از نظر ما مهم ترین ویژگی که کیک تولد باید داشته باشد تازگی و کیفیت کیک تولد است .

در قدم دوم دوست داریم که کیک تولدمان طعم و مزه به یادماندنی برایمان به ارمغان بیاورد .

و ناگفته نماند که ظاهر کیک تولدمان نیز برایمان اهمیت بسیار زیادی دارد و می خواهیم آن با تم تولدمان هارمونی داشته باشد ، مثلا برای جشن تولد همسرمان به دنبال خرید یک کیک تولد بسیار شیک و در عین حال عاشقانه هستیم و به دنبال کیک تولد همسر در صفحات اجتماعی و وب سایت ها می گردیم ، اما پس از جستجوی بسیار به نتیجه مطلوب خود نمی رسیم ، اما ما در خانه آبنبات چوبی به شما انواع کیک تولد همسر در دسته بندی کیک های پسرانه یا مردانه پیشنهاد می دهیم که تا به حال شاید کمتر جایی آن مدل ها را دیده باشید و فقط کافیست یک بار طعم کیک تولد کیک های شکلاتی ما را امتحان کنید و معتاد تازگی و مزه جدید و خاص آن شوید .

شاید پیش خود فکر کنید چرا اعتیاد پیدا می کنید چون طعم و مزه یه آن همانند کیک تولد خانگی بسیار خوشمزه و تازه است در عین حال با ظاهری بسیار فریبنده و خاص.

در فروشگاه اینترنتی خانه آبنبات چوبی شما می توانید هر مدل کیک تولد فوق‌العاده ای مطابق با هر سلیقه و هر سنی  پیدا کنید مثل کیک تولد دخترانه و پسرانه و کیک تولد همسر و کیک تولد کودکانه را به راحتی پیدا کنید ما به شما تجربه شیرین خرید آنلاین کیک تولد را هدیه می دهیم و با کیک تولد ما می توانید در جشن های تولد خود زیباتر بدرخشید .

با خرید آنلاین کیک تولد از خانه آبنبات چوبی دیگر نگران چیزی نباشیم

با سفارش آنلاین کیک تولد دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیک تولدی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک تولد جدید داشته باشید .

ولی با خرید آنلاین کیک تولد از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های تولد شما ارائه می دهیم .

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

اگر فرصتی باقی باشد کیک تولد را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک تولد خود را به ما بسپارید.

مشاوره تخصصی سفارش آنلاین کیک تولد از خرید تا ارسال

مشاوران ما همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در خدمت شما عزیزان می باشند تا به شما برای انتخاب بهترین خرید آنلاین کیک تولد کمک کنند .

شما می توانید از مشاوران ما در زمینه انتخاب مدل کیک تولد ، وزن کیک تولد ،رنگ آمیزی کیک تولد ، طعم و مزه دلخواه و طراحی اختصاصی کیک تولد برای مراسمتان و هر سوالی که در ذهنتان وجود دارد مشاوره بگیرد و مشاوران ما مشتاقانه و با صبر و حوصله فراوان آماده ارائه بهترین خدمت رسانی برای سفارش اینترنتی کیک تولد به شما دوست داران جشن و شادی می باشند .

خطوط تلفنی تماس با ما در ۵ خط ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در اختیار شما عزیزان می باشد و اگر خارج از ساعت کاری با ما تماس بگیرید می توانید از طریق داخلی ۱ سفارش آنلاین کیک  تولد خود را برای ما پیغام بگذارید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید عکس های مورد نظر خود را چه از کالکشن کیک های تولد ما و چه از کالکشن های دیگر در رسانه های اجتماعی ما از جمله واتس آپ ، تلگرام ، اینستاگرام ارسال کنید تا از مشاوره ما در رسانه های اجتماعی بهره مند شوید و بتوانید منظورتان را با توجه به عکس هایتان بهتر بیان نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.