سفارش آنلاین کیک در تهران

کیک خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا برای شما ارسال شود


قطعا یک جشن بدون رضایت شما از یک کیک زیبا و خوشمزه هرگز کامل نمیشه  . فروشگاه اینترنتی کیک آنلاین ما یک سرویس تحویل کیک آنلاین در تهران است که هم اکنون می توانید کیک را به راحتی به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را در هر نقطه ای از تهران تحویل بگیرید .

کیک ها به یک جز جدایی ناپذیر جشن ها و مراسم ها و مهمانی ها تبدیل شده اند و خرید آنلاین کیک از ما به دلیل کیفیت بالای محصولات و تازگی در طعم و مزه و ظاهری خاص و بی نظیر می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای سفارش اینترنتی کیک در تهران باشد .

کیک های دلپذیر خانه آبنبات چوبی را به صورت آنلاین سفارش دهید

امروزه کیک ها مترادف شادی ها شده اند ، بنابراین می توان کیک را به صورت آنلاین سفارش داد تا همگی از خوردن این تکه های شیرین خوشمزه شاد و خوشحال شوند ما کیک های تولد را با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه با ظاهری فوق‌العاده خاص و زیبا تولید می کنیم .

مزه و طعم کیک هایمان عطر و بوی کیک های خانگی را دارد ، زیرا توسط کیک پز های خانم حرفه ای و با سلیقه مان درست می شوند .

پس سفارش اینترنتی کیک از ما نستالژی  کیک خانگی را در ذهنمان به وجود می آورد.

با سفارش آنلاین کیک در خانه آبنبات چوبی دیگر نگران هیچ چیزی نباشید ، زیرا ما تمام تلاشمان را کرده ایم که تجربه ای شیرین از یک خرید آنلاین برای شما بیافرینیم .

با سفارش آنلاین کیک دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیکی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک جدید داشته باشید .

ولی با خرید آنلاین کیک از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های شما ارائه می دهیم .

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

اگر فرصتی باقی باشد کیک را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک خود را به ما بسپارید.

مشاوره تخصصی سفارش آنلاین کیک از خرید تا ارسال

مشاوران ما همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در خدمت شما عزیزان می باشند تا به شما برای انتخاب بهترین خرید آنلاین کیک کمک کنند .

شما می توانید از مشاوران ما در زمینه انتخاب مدل کیک ، وزن کیک ،رنگ آمیزی کیک ، طعم و مزه دلخواه و طراحی اختصاصی کیک برای مراسمتان و هر سوالی که در ذهنتان وجود دارد مشاوره بگیرد و مشاوران ما مشتاقانه و با صبر و حوصله فراوان آماده ارائه بهترین خدمت رسانی برای سفارش اینترنتی کیک به شما دوست داران جشن و شادی می باشند .

خطوط تلفنی تماس با ما در ۵ خط ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در اختیار شما عزیزان می باشد و اگر خارج از ساعت کاری با ما تماس بگیرید می توانید از طریق داخلی ۱ سفارش آنلاین کیک خود را برای ما پیغام بگذارید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید عکس های مورد نظر خود را چه از کالکشن محصولات ما و چه از کالکشن های دیگر در رسانه های اجتماعی ما از جمله واتس آپ ، تلگرام ، اینستاگرام ارسال کنید تا از مشاوره ما در رسانه های اجتماعی بهره مند شوید و بتوانید منظورتان را با توجه به عکس هایتان بهتر بیان نمایید.

برای دیدن راه های ارتباطی کلیک نمایید.

خرید کیک مطابق با هر سن و سلیقه ای

آیا قصد دارید کیکی خاص و متفاوت برای دختر ، پسر و یا همسرتان یا برای مادر ، پدر و خواهر و برادر خود سفارش دهید ؟

آیا می خواهید کیکشان مطابق با سلیقه و رنگ مورد علاقه آن ها باشد ؟

باید بگویم که طراحان کیک ما متشکل از یک تیم بسیار حرفه ای و هنرمند می باشند تا فوق‌العاده ترین کیک را برای عزیزان شما در هر سنی خلق کنند.

ما برای سهولت در انتخاب آنلاین کیک شما دسته بندی های متنوعی را از جمله کیک های دخترانه ، پسرانه ، کودکانه و کیک های مناسبتی و سالگرد ازدواج ایجاد کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی کیک مورد نظر خود را خرید کنید .

همچنین می توانید شیرینی های کوچک جذاب و خوشمزه ای مانند کاپ کیک های زیبا ، ماکارون های رنگارنگ، پاپس کیک ها بستنی چوبی خاص و … برای زیباتر شدن میز جشن هایتان انتخاب نمایید، تا همه را در روز جشنتان شگفت زده کنید و عکس های زیبا یادگاری از لحظه لحظه شادی‌تان ثبت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.