کیک سالگرد ازدواج

ویترین کیک های سالگرد ازدواج

کیک خامه ای عاشقانه گل رز

۳۲۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۲۴۵ هزینه گل های روی کیک با توجه به قیمت روز گل به فاکتور در پایان جداگانه محاسبه می شود .

کیک قلب

۱۵۰,۰۰۰تومان

مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی

کد محصول :۱۰۴

کیک خامه ای با دکور گل رز مینیاتوری و ماکارون

۳۲۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۲۲۳ هزینه گل های روی کیک با توجه به قیمت روز گل به فاکتور در پایان جداگانه محاسبه می شود .

کیک خامه ای با گل رز شکری سرخابی

۲۶۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۴۳۷      

کیک خامه ای قلب سوپرایزی

۳۲۰,۰۰۰تومان
مزیت های خرید از خانه آبنبات چوبی کد محصول : ۱۳۵ هزینه گل های روی کیک با توجه به قیمت روز گل به فاکتور در پایان جداگانه محاسبه می شود . امکان جا گذاری هدیه داخل قلب این کیک وجود دارد .

کیک سالگرد ازدواج = یکی از مهم ترین روزهای عشاق

کیک سالگرد ازدواج و یا کیک سالگرد دوستی نماد شیرینی از تکرار عشق و محبت بین عشاق است .

و باید کیکی با ظاهری رمانتیک و عاشقانه باشد زیرا در ذهن آنان می ماند و ثبت هرساله عشقشان در کنار یکدیگر خاطره ای زیبا را برایشان رقم می زند.

اگر شما هم برای مناسبت سالگرد ازدواج و یا دوستیتان در پی تدارک دیدن یک جشن دو نفره رمانتیک هستین کیک های خوش آب و رنگ جذاب و خاص ما می تواند انتخاب دلپذیری برای جشن شما باشد .

در انتخاب کیک های سالگرد ازدواج و یا دوستی باید به چندین نکته و المان توجه داشته باشیم .

۱٫شکل کیک: که بهتر است قلبی شکل و یا از المان های قلب مانند قلب های شکلاتی و یا آبنبات های قلبی و یا ماکارون هایی طرح دار قلبی و یا … باشد . مانند کیک سالگرد قلب و کیک سالگرد سابله قلب که با انواع گل و شکلات و ماکارون تزیین شده است و در اندازه های کوچک و مناسب کیک سالگرد دونفره در خانه آبنبات چوبی عرضه می شود .

۲٫رنگ کیک : کیک سالگرد ازدواج با تم قرمز و یا کیک سالگرد ازدواج با تم قرمز مشکی از جمله مدل های پر طرفدار کیک سالگرد عاشقانه به شمار می رود . پس بهتر است در انتخاب کیک به مناسبت سالگرد ازدواجتان از ترکیب رنگ های رمانتیک قرمز و مشکی و سفید استفاده کنید و یک کیک سالگرد ازدواج دونفره سفارش دهید .

۳٫استفاده از اعداد و اسم ها : برای جذاب تر شدن کیک سالگرد ازدواجتان پیشنهاد می کنم که از اعداد برای نشان دادن چندمین سالگردتان استفاده کنید ، کیک های عددی ما که با انواع شکلات ، گل و ماکارون و آبنبات تزیین شده اند از خاص ترین مدل های کیک های سالگرد می باشد که امروزه حرف اول را در این مدل کیک ها می زند . از عکس گرفتن با این کیک جذاب در روز سالگرد ازدواجتان غافل نشوید .همچنین می توانید اسم خود و همسرتان را برای زیبایی بیشتر روی ماکارون های آن بنویسید و یا از یک تقویم کوچک فوندانتی که با یک قلب کوچک روز سالگرتان نشانه دار شده است استفاده کنید .

۴٫گل های جز جدایی ناپذیر از کیک های سالگرد : از آنجایی که خانم ها علاقه شدیدی به گل دارند و اگر شما می خواهید خود را به عنوان یک مرد رومانتیک به همسرتان نشان دهید برایش یک کیک سالگرد ازدواج گل دار سفارش دهید ، این جوری با یک تیر دو نشان را هدف گرفته اید .کیک + گل

۵٫کیک فوندانتی برای جشن های بزرگتر : اگر جز آن دسته از زوجین هستین که می خواهید اولین سالگرد ازدواجتان را به یوم خوشی و عشق با عزیزانتان جشن بگیرید و محفلی زیبا را به وجود آورید پیشنهاد من به شما کیک های سالگرد فوندانتی سفید با طراحی گل های طبیعی یا مصنوعی به رنگ سفید طلایی و یا قرمز مشکی است .

مشاوره تخصصی سفارش آنلاین کیک تولد پسرانه از خرید تا ارسال

مشاوران ما همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در خدمت شما عزیزان می باشند تا به شما برای انتخاب بهترین خرید آنلاین کیک تولد پسرانه کمک کنند .

شما می توانید از مشاوران ما در زمینه انتخاب مدل کیک ، وزن کیک ،رنگ آمیزی کیک ، طعم و مزه دلخواه و طراحی اختصاصی کیک برای مراسمتان و هر سوالی که در ذهنتان وجود دارد مشاوره بگیرد و مشاوران ما مشتاقانه و با صبر و حوصله فراوان آماده ارائه بهترین خدمت رسانی برای سفارش اینترنتی کیک به شما دوست داران جشن و شادی می باشند .

خطوط تلفنی تماس با ما در ۵ خط ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر در اختیار شما عزیزان می باشد و اگر خارج از ساعت کاری با ما تماس بگیرید می توانید از طریق داخلی ۱ سفارش آنلاین کیک خود را برای ما پیغام بگذارید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

همچنین می توانید عکس های مورد نظر خود را چه از کالکشن محصولات ما و چه از کالکشن های دیگر در رسانه های اجتماعی ما از جمله واتس آپ ، تلگرام ، اینستاگرام ارسال کنید تا از مشاوره ما در رسانه های اجتماعی بهره مند شوید و بتوانید منظورتان را با توجه به عکس هایتان بهتر بیان نمایید.

با سفارش آنلاین کیک در خانه آبنبات چوبی دیگر نگران هیچ چیزی نباشید ، زیرا ما تمام تلاشمان را کرده ایم که تجربه ای شیرین از یک خرید آنلاین برای شما بیافرینیم .

با سفارش آنلاین کیک دیگر نگران خراب شدن کیک در رسیدن به مقصد نباشید ، زیرا تمامی محصولات ما برای سالم رسیدن گارانتی سلامت تحویل کالا را دارند یعنی اگر خود شما از جایی کیکی را بخرید و در ماشینتان بگذارید و پس از یک اتفاق ناگوار کیک تان آسیب ببیند مجبورین این هزینه را دوباره پرداخت بنمایید تا یه کیک جدید داشته باشید .

ولی با خرید آنلاین کیک از ما این دلگرمی را به شما می دهیم که به این شکل که به تمام رانندگان مرسولات خود یک دستورالعمل برای سالم رساندن کیک های شما ارائه می دهیم .

خوشبختانه خدمتتان عرض می نمایم که با تدابیر و تمهیدات انجام شده تا به امروز کمتر از ۰/۳ درصد از ارسالات مان دچار سانحه شده اند .

اگر فرصتی باقی باشد کیک را دوباره برایتان آماده و ارسال می کنیم، اما اگر زمان کافی در اختیارمان نبود کل مبلغ مرسوله را به شما بر می گردانیم. پس با خیال راحت سفارش آنلاین کیک تولد دخترانه خود را به ما بسپارید.